Så fik Forty-Vest vist revanche for de mange tidligere tabte kampe til Forty-Øst.
Ekspertbænken kaldte det så vidt vides for “Happy Hour” eller var det “Dobbelt op”.
Så fik Forty-Vest vist revanche for de mange tidligere tabte kampe til Forty-Øst.
Ekspertbænken kaldte det så vidt vides for “Happy Hour” eller var det “Dobbelt op”.